Termeni si conditii

Introducere 

Site-ul www.ilsignore.ro este detinut de societatea FAROM LIDER SRL cu sediul in Calarasi, str. Bucuresti nr. 109, camera 3, jud. Calarasi, avand numarul de ordine in Registrul comertului J51/412/2013 si codul unic de inregistrare 32412379 (denumita in continuare "FAROM").

Acesti termeni si conditii (denumiti in continuare "Termeni") se vor aplica tuturor vanzarilor de produse de catre FAROM, prin intermediul site-ului www.ilsignore.ro.

Utlizarea site-ului

Utlizarea site-ului www.ilsignore.ro este gratuita si implica acceptarea Termenilor. Te rugam sa citesti cu atentie acesti Termeni si daca nu esti de acord cu acestia, te rugam sa nu folosesti site-ul nostru.

Ne rezervam dreptul de a aduce modificari in orice moment site-ului nostru, fara nicio alta notificare. Iti recomandam sa recitesti in mod regulat Termenii pentru a fi informat in orice moment cu privire la modificarile aduse. 

FAROM este titularul drepturilor de proprietate intelectuala, designului si continutului site-ului, precum si asupra marcilor inregistrate publicate pe site.

Utilizatorul este persoana fizica si/sau juridica care acceseaza site-ul in scopuri private si care a acceptat Termenii. Este interzisa utlizarea abuziva a site-ului, cu incalcarea dispozitiilor legale in domeniu si care are ca efect prejudicierea FAROM, in calitate de detinator al site-ului.  

FAROM nu raspunde de nicio pierdere, cost, pretentie sau cheltuiala, in cazul in care acestea sunt cauzate de nerespectarea de catre utilizator a Termenilor.

Produse

Produsele comercializare sunt noi si, in momentul livrarii, sunt insotite de factura fiscala. 

Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si includ TVA. Preturile afisate pe site pot fi schimbate fara notificare prealabila. Daca insa comanda Clientului a fost confirmata, atunci pretul nu va suferi modificari.

La pretul produselor comandate se vor adauga costurile suplimentare de livrare. Comenzile a caror valoare depaseste 100 lei vor fi livrate gratuit in toata tara.

Promotiile prezentate pe site sunt valabile in perioada de timp mentionata sau,in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limita stocurilor disponibile.

Comanda. Incheierea Contractului 

Pentru plasarea unei comenzi vei parcurge un proces simplu, la sfarsitul caruia vei confirma comanda apasand butonul "finalizeaza comanda". Inainte de confirmarea comenzii, vei fi informat cu privire la pretul total care trebuie platit si vei avea intotdeauna posibilitatea de a verifica si de a corecta comanda.  

Dupa plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, vei primi un e-mail prin care confirmam primirea si inregistrarea comenzii tale. Acest lucru nu inseamna ca aceasta comanda a fost acceptata. Comanda ta constituie o oferta de cumparare efectuata de tine a unuia sau mai multor produse listate pe site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi. Contractul dintre tine si noi va fi considerat incheiat numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii tale. Contractul se va referi numai la acele produse pentru care am acceptat comanda plasata de tine, urmand a-ti transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un email prin care te informam ca produsele au fost expediate. In cazul in care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, erorii tehnice ori neconformitatii constatate in momentul procesului de expediere, te vom informa cu privire la aceasta situatie si iti vom rambursa sumele platite, daca este cazul, in termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-ai comunicat intentia ta de retragere din contract.

Acest site permite, de asemenea, efectuarea cumparaturilor in calitate de vizitator, nefiind obligatorie deschiderea unui cont. 

Garantia legala de conformitate  

Produsele noastre beneficiaza de garantie de conformitate in baza dispozitiilor legale aplicabile, de 30 zile de la data livrarii.

Clientul are urmatoarele drepturi, conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantile asociate acestora:

"Art. 9 - Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta in momentul cand au fost livrate produsele.

Art. 10 - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11 sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acedt produs, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 11 - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disporoportionata.

(2) O masura reparatorie poate fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: 

- valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

- importanta lipsei de conformitate;

- daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator;

(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendarsitice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare - primire. 

(5) In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

(6) Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial. 

Art. 12  - Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11 se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare. esxpertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalate. 

Art. 13 - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului, in oricare dintre urmatoarele cazuri:

- daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;

- daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr- o perioada de timp rezonabila;

- daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4) fara inconveniente semnificative pentru consumator;

Art. 14 - Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora". 

Dreptul de retragere 

Clientul are dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea coletului sa informeze FAROM cu privire la retragerea din contract si sa returneze produsele, fara a prezenta un motiv pentru decizia de retragere.

In acest caz, Clientul va trebui sa suporte urmatoarele costuri:

- costurile suplimentare in cazul in care a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de FAROM;

- costul direct legat de returnarea produselor. 

De asemenea, Clientul este responsabil si in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, in conformitate cu dispozitiile OUG 34/2104 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionaistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. 

Clientul isi poate exercita dreptul de retragere prin transmiterea unei declaratii neechivoce prin e-mail catre FAROM prin care isi exprima decizia de retragere din contract.

Clientul trebuie sa returneze produsele catre FAROM inainte de expirarea perioadei de 14 zile mentionata mai sus.

FAROM va rambursa sumele reprezentand contravaloarea produselor nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat cu privire la decizia de retragere din contract a Clientului, prin modalitatea de plata indicata de Client. FAROM poate amana rambursarea sumelor pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimit produsele catre FAROM, fiind valabila data cea mai apropiata. 

Confidentialitate 

FAROM ia toate masurile de securitate necesare pentru protejarea informatiilor personale ale utilizatorilor site-ului.

Colectam informatii pentru a putea onora comenzile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenzilor si a livrarii. 

Te vom informa ori de cate ori apar modificari care pot afecta modul in care utilizam informatiile personale pe care ni le-ai comunicat. 

Forta majora 

FAROM are dreptul de a intarzia sau anula livrarea produselor, daca aceasta nu poate fi onorata din motive independente de FAROM (cum ar fi: incendii, exploziii, inundatii, conditii meteo extreme, greve, razboaie, acte de terorism, etc.).

Daca in termen de 1 luna de la data producerii lui, respectivului eveniment nu inceteaza, oricare dintre parti are dreptul de a notifica celeilalte parti incetarea de drept a contractului. 

Legea aplicabila. Litigii 

Legea care guverneaza acest website este legea romana.

Orice litigiu aparut intre FAROM si Client va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de instantele romane competente de la sediul FAROM.